Sydkoreanska professor Joong Hee Lee kom till Ruico för teknisk vägledning

Update: Sydkoreanska professor Joong Hee Lee kom till Ruico för teknisk vägledning Joong Hee Lee, en akad...
Summary:26-11-2020
Sydkoreanska professor Joong Hee Lee kom till Ruico för teknisk vägledning

Joong Hee Lee, en akademiker från Sydkorea, med två spanska internationella materialvetenskapsexperter kom till Zhejiang Ruico Advanced Materials Co., Ltd. för att ge teknisk vägledning den 26 november, med hjälp av egna forskningsresultat, för att hjälpa oss att hitta utvecklingspositionering, för att förbättra kärnkonkurrenskraften.

Joong Hee Lee, vice president för Jeonbuk University, en internationell expert på kompositmaterial och energimaterial, och en medlem av Korean Academy of Sciences och Academy of Engineering, gick in i laboratoriet för att ha ett varmt samtal med personalen.

Det rapporteras att den internationella expertföretaget avslutades med marknadsföring av professor Wang Deyi, en expert från Ruico. Akademiker Joong Hee Lee inrättade en akademikerarbetsstation vid Ruico.

Zhai Zhongjie, ordförande för Ruico-aktier, sa att Ruico, genom att integrera branschens visdom och förverkliga branschens dröm, aktivt uppmanade utländska experter från FN att komma till företaget för vägledning, forskning och främja den internationella flamskyddsbranschen.

Visningar: 352